[dt_sc_fullwidth_section first]

فروش و نصب انواع مخازن گالونیزه

Portable Water tank…Hot dip galvanized

 

مخازن گالوانیره نگه داری آب

مخازن پیش ساخته گالوانیزه جهت ذخیره آب کشاورزی و آشامیدنی میباشند.این مخازن کاملا پیچ ومهرهای  هستند .از مزایای این مخازن می توان به طول عمر بالا-نصب سریع و آسان و مقرون به صرفه بودنشان اشاره نمود. این مخازن در احجام ۵۰ تا ۵۰۰ متر مکعب قابل عرضه می باشند.

مخازن فلزی -گالوانیزه اکو تانک  از ورق های گالوانیزه hot dip ساخته شده اند که آنها را به سیستمی  انعطاف پذیر مبدل ساخته است.این مخازن دارای لاینری خاصی در سطح داخلی می باشند که ممانعت می کند از تماس مایع با دیواره فلزی می گردد.این مخازن  برای شرایط گوناگون محیطی و آب و هوایی طراحی گردیده است.

ورق فولادی بعد از موج دار شدن corrugatedدر آلیاژ روی داغ غوطه ورمی شوند و به صورت گالوانیزه در می آیند.این ورق ها توسط پیچ های پرمقاومت به هم وصل میشوند.بعلت خورندگی برخی یونهای موجود در آب های فاضلاب این مخازن صرفا جهت آب های آشامیدنی استفاده میشوند.لذا برای آب های فاضلاب یا پساب ها مخازن لاستیکی روباز پیشنهاد می گردد.

درصورت نگه داری آب در مدت زمان طولانی تر این مخازن با سقف مخروطی شکل پوشیده میشود.

از ویژگی های این تانک ها پرتال بودن است .بهره بردار درصورت نیاز پیچ و مهره ها باز خواهد کرد و سازه در محل دیگر برپا می کند.

آب بندی این سازه بسیار مهم و حیاتی می باشد و قطعا بایستی از افراد با مهارت بالا جهت آب بندی استفاده کرد.

مراحل نصب مخازن گالوانیزه نگه داری آب:

  • ساخت فنداسیون که عموما بعلت سبک بودن بدنه اقتصادی تر از پی یک سازه بتنی است
  • نصب ورق های بدنه در مدت زمان کم با عدم نیاز به کارگر حرفه ای
  • نصب استیفنر ها ی بدنه
  • آب بندی و عایق کاری

توجه : درصورت وجود سقف ابتدای باید پوشش سقف روی زمین ساخته شود و ورق های بدنه به وسیله جک به سقف متصل شوند.

 

معرفی پارچه تارپولین بعنوان لاینر پوششی بدنه

پارچه های تارپولین از دو بخش اصلی تشکیل شده اند:۱- الیاف پلی استر۲- روکش پی وی سی

الیاف پلی استر جهت ایجاد استحکام پارچه می باشد باتوجه به ضخامت نخ میران مقاومت پارچه متفاوت است .مثلا پارچه ۳۰۰در۳۰۰ دنیر ظریف تر سبک تر و کم مقاومت تر از پارچه ۶۰۰در ۶۰۰ یا ۱۰۰۰در۱۰۰۰ دنیر می باشد.

روکش پی وی سی جهت ضد آب بودن ضد اسید و باز بودن ضد اشعه آفتاب نوع رنگبندی و …میباشد

برخی از پارچه ها ی تارپولین تک رو مواد می باشد مانند  پارچه های کانتینری و سایبانی و این نوع پارچه ها را چرخ دوخت می زنند.دوخت چرخ ارزانتر می باشد ولی میزان پوسیدگی نخ و همچنین نفوذ آب از محل دوخت زیاد است.

نوع دیگر پارچه های تارپولین دو رو مواد می باشند که در هردو طرف ان با مواد پی وی سی روکش شده است .این نوع پارچه ها با دوخت حرارتی بهم وصل میشوند.محل دوخت کاملا آب بندی میشود و استحکام قسمت جوش خورده  از خود پارچه بیشتر میشود بهترین نوع پارچه جهت مصارف سالن ها تارپولین دو رو مواد ۰.۸ میباشد

 

 

جهت مشاوره و دریافت جزییات اجرایی می توانید تماس بگیرید

حامد زندوکیلی – کارشناس  پایه یکم مهندسی عمران

۰۹۱۲۴۳۷۸۵۳۹

 

 


 

گالری تصاویر :

[rev_slider steeltank]

 

 

[/dt_sc_fullwidth_section]